Protecție legală rapidă și sigură

Înregistrare mărci

Un proces simplu pentru protecția identității afacerii tale

Fără drumuri și birocrație

Ne ocupăm noi de toate formalitățile, astfel încât să nu pierzi timp cu depunerea actelor la instituțiile competente.

Îți înregistrăm marca simplu și eficient

Asigurându-te că ai toate drepturile legale asupra brandului tău.

Consultanță la fiecare pas

Beneficiezi de suport specializat de la început până la final, astfel încât procesul să fie clar, rapid și fără probleme.

Înregistrează-ți marca simplu și fără birocrație

Completăm cererea

Ne furnizezi informațiile esențiale despre marcă, iar noi pregătim documentația necesară pentru depunere.

Depunem dosarul la autorități

Ne ocupăm de întocmirea și depunerea dosarului, asigurându-ne că îndeplinește toate cerințele legale.

Obții certificatul de înregistrare

După aprobat, vei primi certificatul care îți garantează drepturile exclusive asupra mărcii tale.

Etapele pentru înregistrare mărci OSIM/EUIPO

Am conceput proceduri simple și eficiente pentru a optimiza procesul de înregistrare.

1

Comanda Dvs.

După primirea comenzii Dvs., o analizăm pentru a verifica dacă este corectă și completă.

2

Consultarea cu Dvs.

Dacă identificăm ceva incomplet, vă contactăm pentru o consultație completă.

3

Depunerea

Când avem confirmarea Dvs. privind caracterul complet și corect, depunem marca la OSIM/EUIPO.

4

Informarea Dvs.

Vă oferim toate informațiile relevante privind depunerea, vă avertizăm despre riscuri și ținem la curent în legătură cu toate etapele înregistrării.

5

Obstacole?

Când intervin obstacole în procesul de înregistrare, vă informăm prompt și vă propunem soluții viabile pentru a depăși orice astfel de obstacole.

6

Înregistrare

Când primim confirmarea privind înregistrarea Dvs. de marcă, vă informăm prompt și vă întrebăm cum doriți să intrați în posesia certificatului.

Întrebări frecvente

Doar buletinul tău și actele firmei. De restul ne ocupăm noi.
Nu. Totul se face online, iar noi ne ocupăm de depunerea documentelor.
Depinde de serviciul ales, dar în general între 2 și 5 zile lucrătoare.
Da. Folosim semnătură electronică calificată acceptată de toate instituțiile.
Nu. Ne ocupăm noi de tot ce ține de programări, depuneri și ridicări de acte.
Le rezolvăm noi direct cu instituțiile. Tu ești informat fără să te implici direct.
Da. Toate documentele finale îți sunt trimise pe email în format PDF.
Primești actualizări prin email și SMS la fiecare pas important.

100% online

Avocat si Consilier juridic dedicat pe tot parcursul procesului de modificare al firmei

Consiliere juridică